שאלות ותשובות

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לשאלות הכי מעניינות

מה זה HappyCo?

נעים להכיר, HappyCo היא פלטפורמה דיגיטלית שפונה לכל מי שעוסק/ת בחווית עובד בארגונים, ומספקת להם one stop shop  לכל מה שנדרש לצורך תכנון, ניהול הפעילויות השוטפות במהלך השנה: מרקטפלייס שלם של מארזי מתנות קונספטואלים, אירועי עובדים בקליק, עולם שלם של חווית קולינריות טעימות. בנוסף לכל זה, מערכת ניהול קלה וידידותית, עם תזכורות לאירועים, לימי הולדת של העובדים, כלי לתכנון גאנט פעילות ועוד.

יש לנו יחסית מעט עובדים, מתאים גם לנו?

בוודאי, אנחנו ב-HappyCo יודעים לתת פתרונות שמתאימים לכל סוגי הארגונים, ולהתאים לטווח רחב של רמות התקציב, גם לארגון של 10 עובדים וגם לארגונים של אלפי עובדים.

יש לי כבר ספקים קבועים, מה היתרון בלעבוד אתכם?

אנחנו חוסכים לך את הצורך בעבודה מול עשרות ספקים שונים, אין יותר צורך לעבוד מול ספקים רבים בעולם המתנות, ובנפרד מול ספקים בעולם האירועים, ובנפרד בעולם הקולינריה. אנחנו יודעים לספק את כל הפתרונות בכל העולמות של חווית עובד כדי לחסוך לך שעות עבודה, כדי לחסוך כאבי ראש ולעזור לך לעשות את העבודה שלך טוב יותר. אנחנו מציעים מגוון גדול של מוצרים ופתרונות, מותאמים לצורך ולתקציב בכל קטגוריה.

מה נותנת לי מערכת הניהול של HappyCo?

מערכת הניהול היא כלי עבודה שמאפשר לך לתכנן ולנהל גאנט פעילויות שנתי, של כל הפעילויות שמתוכננות לעובדים: עם תזכורות לקראת אירועים גדולים, תזכורות לקראת ימי הולדת של עובדים, מתנות וותק ועוד, תכנון תקציבי לפי תחומי פעילות ועוד.

המארזים מהממים, אבל אני רוצה מארזים קטנים יותר, אפשר לעשות שינויים?

בוודאי, בכל מארז ניתן לעשות שינוי בהתאם להגדרות ולתקציב שלך ובהתאם כמובן לסוג המארז. ביחד נעשה את ההתאמות הנדרשות כדי שהמארז ייצא בול מה שאתם צריכים.

האם אפשר למתג את המארזים עם לוגו הארגון שלנו?

ברור, כל מארז יכול לצאת עם מיתוג אישי של הארגון (ובחלק מהמוצרים גם פרסונלי לעובד). המיתוג יהיה גם במארז עצמו (קופסא) וגם על גבי המוצרים.

אם אני רוצה לבנות מארז חדש לגמרי במיוחד לנו, זה אפשרי ?

כן כמובן, אנחנו נותנים את האופציה לבנות מארז אישי לארגון שלך, שיהיה custom made במיוחד בשבילך! צוות הקריאייטיב שלנו, יחשוב יחד איתך איך תרצי שייראה מארז החלומות שלך.

זמני משלוח ועבודה

לכל מארז יש את זמן העבודה וההכנה שלו כפי שיצוין בעמוד המוצר עצמו, ומינימום זמן שיש להזמין אותו לפני מועד הקבלה הרצוי. לאחר שתבחרו את המארז הרצוי, תוכלו לבחור את צורת המשלוח: למשרדים באופן מרוכז (ולחלק בעצמכם לעובדים), משלוח ישירות לבית העובד או משלוח למשרדים עם הקמת עמדת פופאפ לחלוקה, מעוצבת על-פי קונספט המארז כולל סידור וחלוקת המארזים לעובדים.

מי אחראי על ביצוע הפעילות בפועל?

לאחר ביצוע הזמנה דרך HappyCo , תקושרו ישירות לספק המבצע להמשך התהליך. ממנו תקבלו את השירות/המוצר המבוקש בפועל, תוכלו לוודא את כל הפרטים הקטנים, ולתאם הגעה ביום האירוע.

מה לגבי ביטוחים לפעילויות?

כל נבחרת הספקים של HappyCo מחויבים להחזיק ולהציג את כל הביטוחים הנדרשים לצורך קיום הפעילויות. זאת בכדי שאתם הלקוחות, תוכלו ליהנות משירות מנצח, מוצרים איכותיים ולהיות עם ראש שקט לכל אורך הדרך.

האם ניתן לבצע שינויים במוצרים?

כל מוצרי הקולינריה נבנו לאחר תכנון וחשיבה קפדניים על מנת לייצר את השילוב הקולינרי הנכון ביותר. ביצענו תהליך חשיבה והתאמה לצרכי הלקוחות כולל בחירת המרכיבים המדויקים ביותר ושילובם יחדיו. בחלק מהמוצרים ניתן לבצע שינויים כפי שיפורט בעמוד המוצר (תחליפים טבעוניים, התאמה לאלרגנים, גלוטן וכו'). ישנם מוצרים, עבורם לא מומלץ לבצע שינויים, אך כמובן כל בקשה תיבחן לפי צרכי הלקוח והמוצר הספציפי.

מצאתי הרצאה/סיור שמעניינים אותי אבל התאריך המוצע לא מתאים לי, האם יש אופציות נוספות?

התאריכים המוצגים באתר הם התאריכים הזמינים שהועברו אלינו ע"י הספקים. במידה ותהיה בקשה ספציפית לתאריך אחר, נבדוק נקודתית מול הספק ונעשה את מירב המאמצים לספק לכם את המוצר/השירות כך שיתאים לכם בול!

למי מתבצע התשלום?

על מנת להקל עליכם בכל שלבי התהליך, ריכזנו את התשלום למקום אחד- HappyCo.  כך לא תצטרכו לפתוח עוד ספקים במערכת ולהעסיק יותר מדי את הנהלת החשבונות אצלך. אנו נגבה את התשלום עבור הפעילויות ורכישותיכם ונדאג להעבירו לכלל הספקים.  Happy כבר אמרנו?

האם לכל הספקים קיימת תעודת כשרות?

אנחנו ב- HappyCo יודעים כמה חשוב נושא הכַּשְׁרוּת לארגונים, קטנים כגדולים, לכן בכל עמוד מוצר תוכלו למצוא פירוט על רמת הכַּשְׁרוּת עבורו.

איך אתם שולחים ומשנעים מוצרי המזון?

כל המוצרים נארזים ונשלחים ע"י הספק ותחת אחריותו. שיטת המשלוח/שינוע נבחרת בהתאם לסוג המוצר ולדרישות אחזקה קפדניות. תנאי משלוח ועלויות ניתן למצוא בעמוד המוצר המבוקש. המשלוחים יכולים להתבצע למשרדי החברה ו/או לבית העובד לפי הצורך.

מה בנוגע לאלרגיות ו/או התאמות מיוחדות (ללא גלוטן, טבעוני, דל לקטוז וכו')?

אנחנו מודעים לצורך הקיים בארגונים לספק התאמה לכל סוגי האוכלוסיות בארגון ולהתחשב בצרכים האישיים של העובדים, ולכן ברוב מוצרינו ניתן לבצע שינויים והתאמות על פי דרישה.  בכל עמוד מוצר יפורט האם ואילו שינויים ניתן לבצע.

למה כדאי לי להיות ספק בתחום הקולינריה אצלכם?

אנחנו תמיד מחפשים להרחיב את מגוון המוצרים והשירותים שאנו מציעים ללקוחותינו, תוך שמירה על איכות ושירות בלתי מתפשרים.  אז למה שווה לכם להצטרף? אנחנו מביאים את הלקוחות אליכם! תשכחו ממאמצי שיווק והוצאת כספים מיותרת, כאן תיחשפו  ללקוחות עסקיים שבעבר לא היו נגישים, נגדיל את המכירות שלכם ונקל עליכם בכל התהליך האופרטיבי- כי גם לכם מגיע להיות  Happy!
רוצים לדעת איך? לחצו כאן.

מה זו "הקהילה"?

הקהילה של HappyCo, אותה תוכלו למצוא תחת השם "הקליקה של מנהלות חוויית עובד", היא קהילת פייסבוק מקצועית למנהלות חווית עובד ומנהלות משרד. בנינו אותה מתוך רצון כנה להקים בית לשיתוף ידע מקצועי,  מקום בו ניתן לשאוב השראה ממנהלות אחרות, לחלוק יחד לבטים מקצועיים ולייצר מרחב נטוורקינג והעשרה בתוך הקליקה המקצועית שלנו!

איזה סוג תכנים יופיעו בקהילה?

בגדול: כל מה שקשור ליום יום המקצועי שלכן. בקטן: חווית העובד בארגון באופן מלא והוליסטי – מרגע שליחת קורות החיים, דרך תהליך הקליטה בארגון ועד לשגרה עצמה: אירועים, שמחות, מתנות, שגרת עבודה, נהלי עבודה ועוד.  על כל אלה נדבר בשוטף, כשכל אחת מחברות הקהילה יותר ממוזמנת לשתף מנקודת מבטה, להעלות שאלות ולחלוק מניסיונה המקצועי.

איך מצטרפים לקהילה?

כל מי שעוסק.ת בחווית עובד מוזמן.ת להצטרף לקהילה, ללא הבדל דת, גזע, מין או גישה לאכילת קרמבו (אנחנו ספציפית מתחילים מהביסקוויט)
ובקטע פרקטי, פשוט לחצו כאן

מי מפיק לי תאכלס את הפעילות?

מאחורי כל מוצר או פעילות בתחום האירועים, עומד מפיק או ספק מנוסה מולו עבדנו וסגרנו את הפעילות על כל פרטיה, כדי שאתם תקבלו מוצר שלם ומוגמר.  כל עבודת ההפקה כבר נעשתה מאחורי הקלעים, כדי לחסוך לך זמן ועבודה. אנחנו מציגים לך את המוצרים הסופיים ומקשרים אותך למיטב המפיקים והספקים בתחום.

מה עם ביטוחים לגבי הפעילות?

על מנת להיות חלק מהספקים והמפיקים העובדים איתנו, אנו מחייבים להחזיק בכל הביטוחים הנדרשים על מנת לבצע את אותן פעילויות ולספק שירות ללקוחות שלנו. כך שאתם יכולים להיות בטוחים ועם ראש שקט לכל אורך הדרך.

אם יש לי שאלות בנוגע לפעילות מבוקשת או שרוצה לבצע בה שינויים?

קל מאוד. בשלב הראשוני אנו ב- HappyCo נשמח לענות על כל שאלה ראשונית שקשורה לפעילות בה את מעוניינת. בשלב השני  לאחר  שיתבצע שריון תאריך והתחייבות ראשונית להזמנת השירות, אנו נקשר אתכם לספק הפעילות והמפיק בפועל, מולו תוכלו להתנהל ולבצע שינויים במידה וניתן.

מצאתי פעילות שאני מעוניינת בה אבל התאריך שהוצע לא מתאים לי, יש אפשרויות נוספות?

התאריכים המוצגים באתר הם
התאריכים שהועברו אלינו ע"י הספקים, לפי אילוצים והגדרות פנימיות שלהם. במידה
ותהיה בקשה ספציפית לתאריך אחר, נבדוק נקודתית מול הספק ונעשה את מירב המאמצים לספק לכם את המוצר/השירות שיתאים לכם בול!. כדי לבדוק לגבי תאריכים נוספים ניתן לפנות אלינו לשירות הלקוחות.

הפעילויות נראות מעולה, אבל יש לי מספר משתתפים הקטן מהמוגדר לפעילות... מה אני עושה?

מאד פשוט… פונה אלינו,
מעדכנת אותנו על הפעילות הרצויה ואנו כבר נדאג לבדוק האם ניתן לקיים את הפעילות
המבוקשת בתאריך הרצוי על ידך ולמספר המשתתפים המבוקש. כדי
לבדוק לגבי מספר משתתפים נמוך מהמוגדר, ניתן לפנות אלינו לשירות הלקוחות.

למי מתבצע התשלום?

המטרה שלנו היא להקל על העבודה שלך, בכל מקום שרק אפשר, ולכן כל פעילות שתזמיני דרכנו, תחויב עלי ידי HappyCo. גם אם תעבדי עם מספר רב של מפיקים/ספקים על מספר פעילויות במקביל, התשלום תמיד יהיה דרכנו. כך לא תצטרכי לפתוח עוד ועוד ספקים במערכת ולהעסיק יותר מדי את הנהלת החשבונות שלך. אנו נגבה את התשלום על כל פעילויותיך/רכישותייך ונדאג להעבירו ישירות לספקים.
Happy כבר אמרנו?